יום שלישי, 14 ביולי 2009

שופינג!!!! (או אם תרצו, מיתון השופינג)

אין אין אין כמו קנייה של תכשיט או בגד חדש, לפינוק עצמי ביום קשה!












אין ספק! כך חשבתי לעצמי בעודי צועדת תחת שמש באר שבע הקופחת, מצויידת בכרטיס האשראי החלקלק שלי...
כמו כל אדם שפוי בימינו, הכרזתי בקול רם ומבעוד מועד על סכום ספציפי, אותו אהיה מוכנה להשקיע בעבור תחושת הסיפוק הנכספת.
בעודי מדדה לכיוון הקניון הממוזג, שיננתי את הסכום כמנטרה בחרוזים... שלא (חלילה) אשכח אותו בשעה שתעוט עליי מוכרת אדיבה ומשכנעת כזו או אחרת...
ואז.. הגעתי אליו! הקניון...
תמיד לוקחת לי קודם כל שתי דקות הסתגלות לצבעוניות המרצדת מכל עבר...
ו... קדימה, לציד !!
הפעם.. המשימה התבררה כמאתגרת יותר מן הרגיל...
גם לאחר שהקדשתי את שתי הדקות להסתגלות, עדיין נותרתי פעורת פה, מהנהנת חסרת אונים אל מול מגוון מודעות הענק ותאורי הסיילים המטורפים של סוף העונה... אך, אל חשש... מדובר בציידת מלומדת, שגדלה בערים רוויות קניונים ואאוטלטים...בחרתי להסתכל קודם כל על התמונה הכוללת ואז לגבש לי אסטרטגיה:
רגע, כאן זה 1+1, או...רגע, ממול זה 70% הנחה וגם מקבלים תיק צד מאובזר עם...לפני שהצלחתי להבין עם מה-תפסה את עיני מודעה אחרת על 1+2, ש...רגע...זה בעצם יותר מ1+1 נכון? אבל ביחס ל-70%... וזה תלוי גם מה בוחרים...וקצת קשה לי לחשב עם המוזיקה הזאת ברקע...ו.. אוף, אולי פשוט אכנס לי לחנות הכי פחות רועשת ונראה משם...
תוך 20 דקות בלבד, מצאתי את עצמי בזארה, עם לא פחות מ-10 (!) פריטים צבעוניים למדידה. כולם כמובן במבצע, אל תראו אותי ככה! בתאי המדידה מיותר לציין שדיגמנתי בשתי נגלות, כי אי אפשר להכניס 10 פריטים יחד... ו.. אחרי שזה היה קטן, וההוא היה גדול... אני גאה לומר שקניתי 2 (!) ג'ינסים חדשים, במחיר 99 ש"ח האחד (!!!)
כל כך גאה הייתי בעצמי, שזה היה שווה את אפיזודת הסחרחורת של קודם! ואו...
ואז..הוא הגיע!. המילכוד... היתכן שאני מפספסת קניות כה שוות אחרות בחנויות נוספות??!? טעם של עוד רק הלך וגבר... הספקתי לרצות כל כך הרבה דברים בזמן שמנטרת התקציב המסכנה התאמצה כל כך לעלות ממעמקי תודעתי... מסכנה מסכנה אבל עצרה אותי! כמעט בזמן... רק אחרי עוד קנייה (קטנטנה פיצפונה) של השרשרת המדהימה ביותר שראיתי מעודי, במבצע, במגנוליה.. בתשלומים כמובן :) 3 תשלומים... סבבה לא?
ובכן.. מה נותר לי להוסיף ולומר.. בשובי הביתה לא יכולתי שלא למדוד שוב את הג'ינסים, להסמיק בענווה למשמע מחמאותיו של בעלי האוהב, ולמשש שנית את המחרוזת המנצנצת.. אחח... תחושת הסיפוק!
רגשות האשם שמבצבצים בי כשאני חושבת על איזון חשבון הבנק? מתגמדים אל מול זאת, שפעם לא ידעה לפנק את עצמה כלל, והיום חוטאת בזה מדי פעם... בעיקר בסוף עונה :) בתשלומים :)


ניסיתי לקלוט בפריים את הטיקט :)

הזכויות על משפט גאוני זה, שמורות למגנוליה...

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כמה שאני מזדהה איתך!
הם עובדים על כל החושים
שלנו כדי שנקנה בקניונים..

d p אמר/ה...

חוויה רב חושית בהחלט! צריך ללמוד לווסת את זה...