יום ראשון, 19 ביולי 2009

סופ"ש של ווינטאג'...או, פשוט אמא.

ווינטאג' הוא מושג מתחום האופנה, שמתייחס לפריטים עתיקים ונהדרים. במילים אחרות, ללבוש ישן.. מהמם! אני מאוד מחבבת וינטאג' :)
בזמן האחרון התחלתי להשתמש במושג הזה לגבי כל דבר נוסטלגי :) כל דבר מפעם שאני עושה היום...

אז בסופ"ש הזה, עשינו סופ"ש וינטאג'- נסענו להורים שלי לסופ"ש, וטיילנו קצת בעיר שבה גדלתי... רב השבת ישבתי ופשוט דיברתי ודיברתי עם אמא שלי וריכלנו וצחקנו... לא עשינו את זה כל כך הרבה זמן, שזה הציף אותי במין אושר כזה, בלתי מוסבר..פשוט וינטאג'.

מדהים איך כשעובר הזמן וגדלים ומתרחקים, פתאום רואים את ההורים דרך עדשה שונה... פתאום זה מרגיש נוח יותר להתקרב אליהם, מרחוק, בפרספקטיבה המסויימת שרכשת וכשיש לך את האופציה לשלוט במרחק. עברתי הרבה דברים קשים עם ההורים שלי, אבל עכשיו כשהשלט אצלי, הדברים עובדים אחרת.. איכשהוא קצת יותר נוח לי וטבעי איתם.

אז היתה שבת מעולה...הנחתי את הראש על הברכיים של אמא כמו כשהייתי ילדה, ודיברנו... והרגשתי את המצברים שלי לאט לאט מתמלאים... לפעמים אני עצבנית כל כך, ולא שקטה, ומרגישה שמשהו פשוט חסר ולא מצליחה להבין מה זה, ואז אני מגיעה אל ההורים לביקור, ומקבלת קצת אמא ואבא ואחים. בעיקר אמא... ומשהו בי נרגע, כל הרעש המעצבן נעלם, אחח...אני יכולה לחזור לתפקד...

וכאילו באופן הסמלי ביותר שיכול להיות, ביקרנו גם את סבא וסבתא של בעלי בשבת, זוג מקסימים שאני עוד אספר עליהם כאן בהמשך... וקיבלתי במתנה שתי חגורות מוזהבות משנות ה-70, איטלקיות, וינטאג'יות לחלוטין :) אני מבטיחה תמונות ברגע שנחזור הביתה ויהיה לי כבל למצלמה :)

ולסיום, רציתי לשתף אתכם באתר שמציג מוזיקה מ-ע-ו-ל-ה!!! זה פרוייקט שנקרא Playing for change, שבטח חלק מכם שמעו עליו. הם לוקחים זמרים מוכרים יותר, או פחות מכל העולם, ששרים יחד שירים במטרה לעשות שינוי... נשמע פלצני, אבל תופתעו לגלות שזה פשוט סוחף!!
האתר: http://www.playingforchange.com/

והנה דוגמה קטנה...




ועוד אחת...




כל הקרדיט לגבי התגלית המוזיקלית, לבעלי :)

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני מאחל לך עוד הרבה רגעי וינטאג' נעימים
ד"ר פינגווין.
היה כיף לקרוא את דברייך הכנים.