יום רביעי, 5 באוגוסט 2009

דברים שרואים בבוקר Good Morning Beer Sheeva

שש בבוקר.
החלטתי לעשות את זה.
לשטוף פנים, לצחצח שיניים, לנעול נעלי ספורט, שתי סיכות שהפוני לא יציק לי, והחוצה, לעולם.
הליכת בוקר :)

תאמינו או לא אבל זאת הפעם הראשונה שלי. אני לא ממש בנאדם של הליכות. ואם כבר אז הליכות ערב.
מסתבר שזה שוס לא קטן ללכת בבוקר!
נעים כל כך, יש ריח של בוקר באויר, חדש כזה. אין כמעט אנשים ברחוב (אם כי אני מודה שאלה שכן השכימו קום קצת בהו בי כאילו נפלתי מהירח, או לפחות מפארק הירקון.. קצת תוהים אם אני לא יודעת שבאר שבע כאן ואין תרבות ג'וגינג..). נהניתי ממש מהשקט, מהציפורים שצייצו, מהערפל המתפוגג.
לא שכחתי את המצלמה שלי, שתפסה קצת מהעיר בשעה המוקדמת הזאת...
ועכשיו, כל מה שנשאר זה לעשות מקלחת, ולתפוס את המשך היום בשתי ידיים :)
שיהיה יום נפלא :)
Six in the morning
!I decided to do it
wash my face, brush my teeth, put my sneakers on, some hairpins to hold my hair, and off we go, outside, to the world
:) A Morning Walk
.believe it or not, it's my first time. I am not a woman who walks. and if I do, it's in the evenings
.but it turns out that walking in the early morning is great
.the air is so fresh it smells new. and there are very few people on the streets
...I enjoyed the silence, the singing of birds, and the waning fog
.I took my camera, that caught some sights of our small city
...now, all I have left to do is take a shower, and grab the rest of this day with both hands
:) have a great day


5 תגובות:

Verônica Camerini אמר/ה...

OLá, visitei seu blog! gostei muito!
Grande abraço!
http://academiacameriniag.blogspot.com/

Verônica Camerini אמר/ה...

OLá,obrigada pela mensagem sou brasileira nosso idioma é o portugues. Eu uso o tradutor on-line por isso pode até escrever em hebraíco que eu entenderei.Uma abraço e visite meu blog sempre que quiser. Verônica

Verônica Camerini אמר/ה...

שלום, אני מוכרח את ההודעה שלנו על ידי השפה היא פורטוגזית ברזילאית. אני מתרגם את השימוש באינטרנט, כדי שתוכל לכתוב גם בעברית, כי קראתי. חיבוק לבקר בבלוג שלי מתי שתרצה. ברוניקה

נועה אמר/ה...

למה התרגום לאנגלית?
ומה את עושה ערה בשש בבוקר??

d p אמר/ה...

נועהלה,
התרגום לאנגלית הופיע בעקבות זה שביום בהיר פתאום קיבלתי תגובה ממישהי מחו"ל, ראי וורוניקה למעלה :)ועוד מישהי אמריקאית בשם ליסה, שכתבה לי תגובה למייל כי לא מצאה איפה אפשר להשאיר תגובה באתר. הזוי. אז החלטתי לנסות פעם אחת ולראות איך זה יהיה לתרגם חלק מהפוסט, ולרשום את חלק מהכותרות גם באנגלית. אני לא יודעת איך זה יחזיק מעמד.. ואולי זה גם קצת מעצבן בשביל הקוראים בעברית. מה את אומרת?
ושש בבוקר... זה הפתיע גם אותי.השעון שלי מבובל לגמרי כרגע, וניסיתי להוציא מזה משהו טוב :)