יום שני, 17 באוגוסט 2009

דרושה השראה!!!

קודם כל, רציתי להגיד שהייתי היום שוב בשיעור יוגה, וששוב היה מעולה. חילוץ עצמות אמיתי. יציאה מניוון מתמשך.





















שנית, יש משהו שאני ממש מוכרחה לסיים, פרוייקט לימודי להשלמת התואר שלי. ואין לי השראה.
אני לא מוצאת אותה בשום מקום.
בד"כ יש לי מעין אינרציה פנימית משמעותית ומשמעת עצמית עצומה.
אבל הפעם, פשוט אין לי. כאילו שהמוח שלי ממאן לסיים את הפרוייקט הזה. לא רוצה לדעת מה יקרה אחריו. לא רוצה להגיע ולהיות אחריו.
זקוקה בדחיפות להשראה/בעיטה כדי לסיים אותו. בדחיפות.
אז ניסיתי לחפש מה יכול לגרום לי להשראה. מה יכול לגרום לי לסיים אותו בביטחון שגם מה שיקרה אח"כ לא יהיה כל כך נורא. ולא ממש מצאתי. רק הייתי צריכה לכתוב על זה קצת. להודות בזה.
ואני יודעת שזה ממש פטאתי, אבל קיבצתי כמה משפטי השראה קטנים שתואמים למצבי...לא יכול להזיק:
"הפחד הוא החסם היחידי שלנו מלממש את חלומנו חזוננו ורצונותינו"
"אם אתה לא יכול- אתה חייב, אם אתה חייב- אתה יכול"
"לחשוב חיובי- זה עוזר, לעשות חיובי- זה יותר"
"אם הדשא של השני ירוק יותר- אולי הגיע הזמן לעבוד קצת על הגינה שלך?"
"הכישלון שלנו בהתמודדות עם טבעם המדויק של פגמנו משאיר אותנו כלואים בתוך פגמי האופי שלנו"
"כשאתה מנסה ליצור רושם- זה בדיוק הרושם שאתה יוצר..."
"אוניות בטוחות יותר בנמל- אך לא לשם כך הן נבנו"
"שום דבר לא הלך לאיבוד, הוא רק שינה מקום"
"אף פעם אל תיתן לפחד מהכישלון לגרום לך לא להשתתף במשחק "

איזה קיטש יואו... אבל יכול להיות שזה יעזור :)
אני אספר לכם מחר :)
ולסיום, גולת הטריוויאליות שמישהו ניסח יותר טוב ממני:
אז יאלה, ברעל!!

אין תגובות: