יום חמישי, 1 באוקטובר 2009

סליחה פוסט יום כיפור

סליחה שלא כתבתי כאן כבר שבועיים וחצי
סליחה שלא עשיתי יותר מדי דברים טובים כבר שבועיים וחצי
סליחה לעצמי על זה שפחדתי מעצמי
סליחה שהרסתי לעצמי שנה שאמורה הייתה להיות נהדרת
סליחה לחברים שלי שאני לא מספיק משקיעה בהם כי אני עסוקה מדי בלהיות טובה
סליחה למשפחה שלי שאף פעם אני לא נותנת לה מאה אחוז שלמים מעצמי
סליחה מראש לבעלי היקר והאהוב על השעות שהוא יצטרך לבלות לבד בבית כשאני אהיה בעבודה
סליחה לכל האנשים שניתקתי איתם קשר כי פשוט לא ידעתי איך לתקן דברים בלי לברוח
סליחה לסבא וסבתא שלי על זה שאני עדיין כועסת עליהם ולא מסוגלת לפגוש אותם
סליחה על עוד הרבה דברים שאי אפשר ממש לכתוב אותם באינטרנט. עדיין.
סליחה אם אני משעממת אתכם בכתיבתי הצפויה משהו.
סליחה אם אני מתנצלת מדי עד פתאטיות.

הפוסט הבא יהיה שמח.
שתהיה לכולנו (באיחור מה) גמר חתימה טובה ושנה טובה.

אין תגובות: